Tisdag.

Jag skulle ha pluggat, men det blev - sex, duscha och kolla på 2 ½ men med älskling iställe xD - kanske inte det bästa :/ . Somnade även ett par gånger med under tittandet, men det är inte lätt att hålla sig vaken när det är varmt och mysigt i sängen.
Blir nog skola imorn, hoppas jag kommer dit i tid denna gång annars slår jag mig själv. Fick hem avi om att mitt paket med parfym kommit :) och tydligen billigare än jag trodde xD , jag trodde det skulle vara 250 nåt men det är tydligen 98 kr :) . Och fick även hem cosmopolitan som jag börjat preminumerat på, eller var en slags julklapp från farmor :) 400 för ett års .. För hon köper oftast tidningar jag INTE läser och när jag försökte berätta vad jag läser så sa hon att jag fick bestämma nån och ja :) vi diskutera det innan jul och ja fick det :) men ändå köpte hon en tidning jag inte läser och hitta inge intressant i den heller :/. Men men..
Ska skriva ut cv och söka jobb till sommar/hösten .. Så man får nånting för hoppningsvis.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0