Torsdag

Ny vaken, hade tänkt gå upp tidigare idag men vi låg halva natten och kollade på Bones :) . Jag somnade dock till på det sista vi kollade på innan vi bestämde oss för att sova. Jag vet ju hur killen min blir om han inte får sova riktigt, han blir grinig, trött eller kommer inte upp. Men han har iaf kommit upp nu dom här dagarna och åkt till skolan. Men jag tänkte ta mej nåt att äta och sen kolla på det avsnittet jag somnade till och sen RÅ plugga. Ska även kolla om jag fått svar från läraren .... usch jag saknar gymnasie tiden alltså :/ det här suger. Det jag valt att plugga är inte så intressant som jag tyckte och jag fattar ingenting :( - men jag måste plugga så jag får pengar, för jag vill inte gå hemma och inte göra ett skit. OK kan eventuellt få aktivitets stöd men hur mycket är det då? Nej måste ge detta en chans iallafall.
Frukost nästa - bones <3 och sen plugg plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0