Tradera

Har kommit igång med att buda på olika små saker på tradera :D hittade ett par skit snygga ankel skor budade men lyckades inte buda över :( så ja bestämde mej för att skita i dom även om dom va grymt snygga. Men har budat på den där jackan jag vill ha :) . en iphone mp4/mp3 spelare, en söt väska och nån tröja..
Håller koll ;) än så länge ligger jag först :D men än är inte loppet över så man vet ju inte om man får det eller ej.
Men hittade en soffa för 1500 som i normala fall kostar 10000 eller mer och det är en bäddsoffa, skulle bra gärna vilja buda på den men liksom har inte fullt så råd just nu så får kolla nästa månad isåfall. Men jag försöker hålla mej så lågt som möjligt för inge kul om man måste lägga ut en massa liksom.. Då köper jag hellre nytt.
.-
Imorn blir det uppsala, tar nio bussen här ifrån så jag hinner ta en morgondusch och när jag kommer in vid halv elva så går jag direkt och låser upp nya mobilen sen funderar jag på att gå på stan ett tag och sen kolla om inger kan fika :) vi pratade om det i går o hon sa att jag kunde höra av mig under dagen. Vore skönt att prata och komma igång med partylite. Blir väl kolla mer på 2½ men nu sen sova. Var som sagt grymt trött för ett tag sen men nu efter lite godis och ett glas kallt vatten känner jag mig pigg :S. Ska inhandla ingredienser imorn så ska jag sätta igång med herbalife shakerna igen längtar till resultaten :D . Ska nog ut och försöka jogga/springa en bit om dagen eller en promenad, menar efter jag kände idag på det lilla jag sprang hehe det är inte bra.
Ändringar ska skes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0