Trött efter en dag på stan

Åkte med syrran in till Gävle city idag, blev frissan först och resultatet blev kanon :) . Efter det drog vi in oss mot nian där jag först hämtade ut pengar sen hämtade jag min (nya) mobil telefon :) (som jag dock måste låsa upp innan jag kan använda den :( ) . Så funderar på att åka till Uppsala på måndag och låsa upp den, tydligen nåt ställe som låser upp billigt på plats :) . Så kan jag passa på att lämna ut ansökningar för sommarjobb med :) . Men iaf, efter det gick vi runt i några affärer med kusin Cattis <3 efter det åkte hon hem och vi gick till Gina där jag köpte en hoodie och kofta ^^ mys. Sen blev det bokakademin där vi träffade på fagervikbor ;P och köpte även kokbok och drinkrecept bok :D. Sen bar vi av mot wayne's som jag började bli rätt så hungri så ;P blev varsin sallad och efter åt tog jag mig en cafe latte ^^ <3 bjöd även min kusin som kommit :) . Hihi fick höra lite roliga händelser av dom xD efter det började jag och syrran gå dom sista affärer vi inte gått till innan och efter det åkte vi hemåt.
-
Väl hemma nu så hade pappa varit så snäll och hämtat ut mitt paket från HM, roliga va att jackan jag sett fram i mot inte alls var lika snygg som på bild, den va inte ens snygg på. Och jag såg en snygg liknande jacka (sån jag egentligen är ute efter) i butiken idag och den kostar 100 kr billigare än den jag beställt hem. Så jag ska skicka tillbaka denna så får jag se om jag hittar sån jacka lite längre fram. Fy fan vad jag är trött. Trodde oxå man skulle få mysa med älskling nu när man kom hem MEEEEEN näe då han ska följa med pappsen över till grannarna :@ så här har man köpt hem lite snacks och då dissar han mej. Jag som också blev frågad om ja ville hänga med ut på krogen tackade nej som ja tänkt mysa med älskling. Jaja sparar lite pengar iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0