Vad är det för fel på...

filmklubbar EGENTLIGEN?????
Jag har inte beställt någonting och mailat även ringt och sagt att jag inte vill få några filmer hem, och då sa dom att jag kunde vara medlem men bestämmer själv när jag vill få hem och vad jag vill ha hem. NU så hade dom skickat 3 filmer (som jag redan sett och ena ville jag inte ens se) så jag skicka tillbaka och skrev brev osv att jag inte vill ha filmer osv. Och idag loggade jag in och avslutade medlemskapet. Som dom inte hållit vad vi kom överens om. Som jag säkert skrivit tidigare, oftast går jag med i såna där då det är erbjudanden och sen går jag ur.
Nu ska jag ÄNTLIGEN kolla på bones och käka popcorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0