Visste det!!!!

Man hinner inte mer än få hem ett litet brev med lite nya kläder etc, "loggar" in på hemsidan KOLLAR på det man gillade bäst och vad står det inte då på just den varan SOLDOUT fy fan asså. Nej jag inte gilla det ordet och nu när man tänkt förändra garderoben gradvis ja då får man inte det MAN vill ha. morr..:@
-
Sen angående om jag ska köpa mobilen eller ej så känns det mer som nej just nu. Jag behöver egentligen ingen ny mobil, för den jag har fungerar PERFEKT bara att jag små tröttnat lite på den, haft den i tre år och när jag ändå håller på och byter ut garderob, smink (behövs) och varför inte då en ny mobil?
Oh =( krånligt som satan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0