Whatcha gonna do...

Stava säkert knäppt där men vad fasen :P
Har tyvärr inte blivit så mycket pluggande för mej :( - la upp bilder från kryssningen på bilddagboken och facebok bara för ja ville fördriva tiden. Men jag ska väl ta och läsa uppgiften igen och se om jag kommer fram till nåt.
Blev även en kort promenad fram och tillbaka till farmor, hämtade hem elsa som vägra gå in nu när vi kom hem, för hon ville åka mer pulka :) men hon är sjuk och vi har inte tid att leka med henne ut nu. Både jag och linnea som hämta har läxor så..
Min lilla Diablo :) som låtsas att han
min lilla STORA nu då, katt var lite rolig idag, jag hörde hur det dunsa till uppe på övervåningen och strax efter kom han ner i trappen med värsta svansen haha lite roligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0