Yaay

Har precis vunnit ett par skit snygga leggings för 150 spänn :D
Precis betalat så får väl hem dom i veckan :D , kommer blir skit snyggt att ha till våren och högklackat ^^
Har även lagt bud på en söt snygg väska och jackan jag vill ha från HM :D just nu ligger jag som högsta på båda så ska vara väldigt vaksam och hålla tummarna :D speciellt för jackan ^^
.
För övrigt är jag skit trött, fick gå ut någon timma med lillan för hon ville ut och leka i snön, efter ett tag så ville hon dra pulkan och gå och möta nea som gått till farmor för att hämta vatten. Vi kom upp för backen (nästan vid farmor) då mötte vi nea så då valde jag att sätta lillan i pulkan och dra henne. Då ville hon att jag skulle springa nerför backen och snäll som jag är så gjorde jag det och en bra bit till efter backens slut. Kunde knappt andas och då hör man hur elsa skriker eme spring sprin eme springa... Jag tog ett djupt andetag och sprang lite till sen gick jag sista biten hem, väl hemma så tycker elsa och nea att jag ska springa lite till så vi tar en runda ner mot kajen och vänder men då kände jag hur mina täckbyxor började glida neråt vilket inte var så skoj men lyckades springa lite till sen höll det på att svartna för ögonen på mig.. Så inte undra på att jag är trött..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0