-

Jag vill skriiiiiiiiiiiika......
Jag vill slå sönder saker.....
Oh, blir så jäkla irriterad, mest på mej själv, och jag HATAR mina tankar, min jävla svartsjuka och grädden på moset MIN jäkla envisa mens. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Jag vet inte hur jag ska avreagera mej heller, för det hjälper inte så mycket att skriva av mej här tyvärr :(
Och jag trodde jag skulle få se supernatural nya avsnitt idag men så var det tydligen en jävla porr snutt. Jag kollade så allt stämde innan jag tröck på ladda ner... men nej ..
Min dag blev förstörd...
Nu ska jag gå och dö, kämpa mot tårarna och tankarna
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag brukar alltid tanka från en användare som heter "eztv", då får man alltid rätt. Jag fick avsnittet, och inge porr :P

Hoppas du får en bättre dag imorgon kära kusin, förlåt om jag var lite tråkig på msn, syrran var här så jag ville inte vara osocial mot henne :)

2010-01-22 @ 23:42:03
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0