100104

Uuäh, vad konstigt det blev att skriva året hehe :) - är ju bara drygt att skriva hela året därför kortar jag ner det och nu när det är 2010 så blir det ju lite roligt hehe ..
Men det har hänt lite nu på sista tiden och jag har verkligen varit super dålig på att uppdatera, rolia är att jag har varit online på både bdb och fb men inte här av alla ställen hehe så duktigt av mej :)
Nej men iaf, har firat nyåret på älvkarleby camping i en/två stugor som satt ihop typ, men mysigt var det och jag har även fått datorkonto på Hig (gävle högskola) så nu ska jag sätta igång med första uppgiften så ska jag skicka in det. Alltså jag ska vara en duktig flicka, och idag så städade jag och älskling rummet tillsammans vilket inte händer så ofta, att vi städar ihop hehe. Men jag diskade större delen av dagen :/ inte lika skoj var liksom två dagars disk usch.
Nej om jag ska kolla igenom uppgiften kanske
//E
Bild från tolvslaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0