2010.01.11

Ska snart ut på en liten promiis :) - kom upp vid tjugo över åtta idag, inte direkt skoj men ändå bra tror jag. Åt också en gröt frukost och drack en kopp te med honung till ^^ , så klapp på huvudet för det hihi.
Har också skickat mail till mina så kallade handledare jag har på Partylite och Herbalife för lite vägvisning nu när jag ska sätta igång på allvar. Satt igår kväll och kollade igenom vad jag behöver beställa hem från herbalife för att komma igång med produkterna och kom upp på 1500 kr nånting, inte så värst farligt.
Herba shakesen, så här kan dom exempelvis se ut :) - smaskens
Herbalife


Som jag skrev i ett tidigare inlägg så tror jag att Lustjakt får bli ett jobb på sidan av.

Nej om man ska ta och göra lite nytta kanske?
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0