2010.01.12

Fifasen, nej jag lyckades ta mig en lång sovmorgon idag :) ingen skön en direkt, för det tog ett tag innan jag lyckades somna om efter att älskling och dom andra åkt iväg till skolan. Men vaknade vid elva/tolv då pappa kom hem och ropade på mej, av nån anledning men svara inte tillbaka när jag fråga vad det var. Men men blev en stor kopp grönt te med honung och hårdmackor med mjukost, alltså inte gröt som jag egentligen tänkt äta till frukost som jag tänkt mej, men man kan ju variera :) och jag blev lite smått dålig i magen efter gröt frukosten igår. och sen efter middagen fick jag kramper i magen :S inte skoj men dom blev lindrigare och jag kunde till slut ha lite nöje igen :) alltså leka med datorn och sen kolla på Bones :) , fått älskling att kolla på det hihi.
Mitt nya mobilsmycke :) Lipgloss

Testade även på att sminka mej lite idag, alltså olika variationer och resultatet blev bra men inte på bild dock. Försökte ta en bra bild men NEJ det blev inge bra så det kommer inte upp nån sån bild iaf.
Har också kollat på några sex and the city avsnitt medans jag lekte med sminket ;)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0