2010.01.19

Dagen:
Blev väckt mellan 7-8 imorse då Linnea fråga efter hårfönen, och jag hade skit svårt att somna i natt så vart lite irreterad för den låg ju precis vid dörren. Och när man började somna in igen så skulle killen upp -suck- så gick väl upp vid tio då kunde jag inte hålla mej längre, var så kissnödi att det var nära att hända en liten olycka men så när jag väl kom till toan så tog det lite tid innan jag tömt blåsan. Konstiga är att jag drack ju inte så mycket igår så fattar inte hur jag kunde bli så kissnödig. Men men, har beställt böcker som jag får i slutet av veckan :D och är nästan färdig med uppgiften som jag ska lämna in nu i slutet av veckan.
OCH detta lockar som fasen... oh grillat <3
Precis ätit frukost och kollat på SATC men känner mej riktigt irreterad och det kan ju vara den förbaskade mensen som ska envisas med att komma var och varannan vecka iställe för att det kan gå ett par veckor.. Är nog mina ppiller som ställer till denna obalans, haft så en gång tidigare men tror inte jag hade mensvärk då? Och att jag var så här irreterad hela tiden. Jag stör mej på minsta lilla :( inte ett dugg roligt.
Ska ta mej tid och ork att diska och fixa rummet men som det känns nu så vill jag bara ligga ner för den jäkla mensvärken bultar på :(, ta en huvevärkstablett och kolla SATC sen maka mej upp ur soffan och fixa mina sysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0