2010.01.22

sÅ,  nu är frukosten i magen och magen är mätt och belåten för tillfället :)
Suttit och kollat på Grey's Anatomy men orka inte sitta kvar sista kvarten så nu sitter jag här iställe. Roliga är att jag är rastlös, eller känner mej rastlös och vet inte exakt vad jag ska hitta på. Jag ville inte ens sitta och kolla på tv, hade egentligen ingen lust att äta från början men jag gjorde ändå i ordning två mackor och en kopp te.
Hatar att vara rastlös =( - och det känns som om jag går och väntar på nånting men jag vet inte vad!
Och mina skor jag beställde tidigare i veckan har kommit men jag har beslutat mej för att skicka tillbaka dom, men ska nog hämta ut dom och pröva iallafall. Men jag ska skicka tillbaka dom som jag beställt ett annat par som är mycket snyggare än dom här tillsammans :) . Ska gå igenom garderoben och skor för att se vad jag ska ha kvar och inte, kan vara en fördel och tror att min älskling kommer gilla det, men han kommer inte gilla att jag köper mer skor xD . Men jag är ju tjej och jag är svag/galen i skor och om jag har pengar och behöver/vill ha så självklart köper man. Man går ju inte direkt hem och tänker "Nej jag behöver dom inte..." Ok så man borde tänka kanske men så är inte jag , alltid hehe ^^ . Men nej jag måste börja tänka på vad jag lägger ner pengarna på. Kan ju inte bara köpa köpa köpa, måste spara också så jag kan få körkort nångång.
Jag ska nog bli min ursprungliga jag igen. Alltså Blond. Bara för det går inte att vara mörk hårig när man får en ljus utväxt och nu när färgen åkt ur så pass att det är matt och tråkigt så är det inte lika roligt att vara mörkhårig. Jag vet inte om jag skrivit det tidigare men jag har bokat tid hos frissan :) , Marita på Hårknuten i Gävle. Vart där ett par gånger nu och kan inte klaga så det betyder ju att jag är nöjd med mina besök där. Jag gillar ju att gå till Madde med i karlholm men nu har jag inte varit där på ett tag :S
Nu ska jag läsa tidningen cosmopolitan :) eller ska jag ta körkortsboken?

Kommentarer
Postat av: Nea

Superfin blogg! :) <3

2010-01-24 @ 12:20:18
URL: http://linneeeamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0