2010.01.31 - SundaY

Jag vaknade imorse av nåt helt underbart, en jävlig smärta i vänster öra ner mot axeln och varken ipren eller eeze hjälpte :( men lyckades till slut somna om igen efter en timme och blev nyligen väckt av lilla elsa som tyckte att jag skulle ta mej upp. Känner att jag fortfarande har ont men smärtan har avtagit iaf.
-
Till nåt helt annat, jag älskar att ha taco sås på mackor :) liksom kryddigt och nåt, skit gott tycker jag iallafall ^^ , ni får tycka att jag är konstig men pröva det innan ni påpekar nåt. Brukar ha på det på varma mackor (direkt när det kommer från ugnen) men idag hade jag det på rostade mackor och det gick bra det med mums ^^
-
Mums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0