<3 me happy <3

Fyfasen vad den här dagen har varit igång kan man väl säga, gjorde mej iordning och åkte med bussen vid nio mot tierp. Kom in till Uppsala där jag gick direkt till bokia och letade upp kursboken jag ska ha i Historia, fann den nästan direkt :D . Så efter det blev det en sväng om i några enstaka affärer, hittade även skärpet jag ville ha på Gina :) sen blev det Hm men hittade inte det jag sökte efter där så drog vidare till nästa affär min älskade favorit <3 New yorker som klart hade en massa snyggt ;P men jag köpte bara ett bar "lack" leggins finally :) lite glittriga men va fasen liksom.. Och sen bar det av mot tierp där jag mötte upp älskling och vi for vidare mot skärplinge där jag hämtade ut mina paket. Alltså jag har nog aldrig hämtat ut så många paket på en gång ^^ . Men nöjd med allt iallafall <3
Har tagit kort på allt så lägger upp det snart :)
-
Men först en lista jag "lånar" från en old classmate som jag hitta på hennes blogg :)
-
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Som min kille <3
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? aa ^^
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? älskling <3
4. Hur lång är du? 150 :(
5. Vilken är den senaste filmen du sett? van wilder xD
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: -vid stationen, puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? dom seoarera men skilde sig aldrig, sen dog mamma såå..
9. När såg du senast din mamma? runt 9-10 år sen , fasen vad tiden går?
10. Icke godkänt i något ämne? hehe ja tyvärr
11. Mvg i något? nepp bara vg och g
12. När vaknade du idag? 7 men halv sov nån halv timma till
13. Vilken är din favoritplats? sängen.. havet :)
14. Vilken plats föredrar du minst? ute i kylan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? vet man aldrig
16. Hur stor är din säng? 180
17. Vad sover du i? själv: trosor o kanske en tshirt, med älskling bara trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? mååånga :) stora som små
19. Var har du bott/bor? bott: karlholm, bor: fagerviken <3
20. Tycker du om kinamat? ja då ^^
21. Tycker du om kaffe? Jaa, cafe latte ska det helst vara ;P
22. Vad dricker du helst till frukost? te elr oboy
23. Kan du spela poker? nja joo
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? aa min ena lilla kusin
25. Vill du ha barn? om ett par år
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska 
27. Har du någonsin åkt ambulans? nei men ambulans helikopter
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet <3
29. Vad spenderar du helst pengar på? skor? godis skit..
30. Är du cool? haha nu ska vi inte överdriva ;P
31. Kan du rulla med tungan? inte riktigt ;)
32. Vem är den roligaste människan du känner? cattis helt klart :D hon som gett mej en massa roliga minnen xD
33. Vad har du för ringsignal? dead by april: trapped
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? kanske
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min stora kudde
36. Kan du byta olja på bilen? hehe vet inte
37. Vilken var den senaste boken du läste? minns inte
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? idag
39. Dansar du i bilen? nästan :P
40. När var du i kyrkan senast? natalies begravning <3
41. Hur många hål har du? i öronen 2..
42. Har du någon piercing? ja en i läppen
43. Har du någon tatuering? inte en
44. Gillar du någon just nu? ja klart <3 
45. Har du provat droger? nope
46. Röka eller snusa? röka men helst inget
47. Har du pojkvän/flickvän? aa
48. Vad är ditt mobil nummer? -
49. Vad ska du göra ikväll? duscha.. läsa historia boken..
50. Har du några syskon? 2 små systrar och 2 styvsystrar
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 190 kr
-
fan vad jag är trött, nu ska jag hämta ved..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0