Bara allvar...

1. Vilket är ditt mellan namn? Karin Veronica

2. Vilken tid gick du upp i morse? runt elva nåt..

3. Är du i ett förhållande nu? Japp med finaste pojken <3

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? tre år <3 

7. Har du haft ett seriöst förhållande? aa har det nu..

8. Vem vet mest om dig? Syrran? Kusinerna kanske..

9. Vad gör du på fredagskvällarna? blandat, för det mesta hemma och myser

10. Bästa filmen du någonsin har sett? finns ju många.. kan inte komma på nån speciell

11. Har du haft sex med 5 personer eller mer? nej bara en

12. Har du någonsin varit full? Oh ja...

13. Har du testat droger? Nej never

14. Röker du? bara testat

15. Snusar du? Nepp

16. Saknar du någon just nu? Jaaaaa <3

17. Hur mår du idag? snuvi, ont i halsen och seg

18. Hur många tabletter tar du dagligen? hehe många ;) ne inga faktist

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Tror du man minns det eller?

20. Bästa minnet från sommaren? ingen speciell, dom dagar de var strålande sol med bad kanske?

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? va evighet sen ja besökte nå annat land, mallorca tror ja de va

22. När var du där? för länge sen

24. Har du helt svenskt ursprung? aa

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? whatever, men har ju en redan ;P

27. Ser du fram emot någonting just nu? nästa held :D kryssning

28. Sköter du skolan? Högskolan då, men önska jag skött gymnasie tiden bättre

29. Vad hade du för betyg förra terminen? hemligt

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? VG men de var bara ett prov xS

31. Vilket ämne var det? Minns inte vet bara att ja fick vg :D

32. Har du fått ig på ett prov? nepp aldrig xD 

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej

34. Anser du dig vara intelligent? bra fråga...

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? då jag träffade killen min och vi blev tsm <3

37. Har du mått dåligt psykiskt? joo

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej det är bara onödigt tycker jag

39. Har du haft sömnproblem? speciellt nu då xD 

40. Hur ofta gråter du? händer inte så ofta..

41.Vad gör du när du är ledsen? musik, ritar elr ja nåt

42.Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? mina vänner 

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - 

45. Vilken skola går du på? Högskolan Gävle

46. Har du varit otrogen någon gång? nej skulle aldrig vara

47. Har någon varit otrogen mot dig? eh vet inte.. tror inte det

48. Är du stolt över dig själv? inte alltid men ibland

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? min dålig humor ;P haha nej ja vet inte

50. Vad får du ofta komplimanger för? tror att de e för vissa tkr jag är smal men det är jag inte.. elr håret? 

51. Har du lätt att få folk att skratta? haha nja...

52. Cider eller öl? cider, tkr inte öl är så gott

53. Har du några talanger? talang? jag xD haha nerå men vet inte 

54. Vet du om någon är kär i dig? min kille kanske? ja vet inte

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? jodå

56. Vad står det i ditt senaste sms? Ok, älskar dej puss 

57. Hur lång är du? Ca 150 nåt

58. Hur mycket väger du? 45-48 nåt

59. Vilken storlek har du på kläderna? XS, S - 34/36 

60. Har du svarat ärligt? Självklart :D
I brist på nåt att göra xD
Nej ibland så saknar jag faktist Högbergs <3 - att sitta här (på bilden) med Emelie och prata skit :) eller plugga som vi gjorde ibland ;P .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0