cHallenge

Blev utmanad av Perry :) så gör väl den då ...
Here It comes...

-
VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

Typ nyinflyttad hit till Fagerviken, förlorat mamma, började 5:aN? 
VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Gick sista året på handel ? gjorde väl inget super speciellt..

FEM SNACKS DU GILLAR
Tutti frutti (ask) alltså kan inte dom finnas i lösvikt?? super goda får aldrig nog av dom, lösgodis/blandat, cheese chips med tacosås och creme fraiche :D, läsk och choklad

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Haha typ ingen exakt ;P 

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Ge pengar till familjen, bygga ut huset åt dom, bygga egen lya, köpa saker och resa :D

FEM DÅLIGA VANOR
Lat, för snäll då jag bör vara mer åt andra hållet, dåliga mat/sov vanor

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Fika på stan :), mysa till film, äta, leka med datorn och sova

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
Tant kläder, kommer inte på mer


FAVORITLEKSAKER
Datorn, mobilen, sminket (kan ju göra olika variationer ^^, sexleksakerna ;P och sängen är ju en rolig lekplats

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN

Nu är det så att jag vet inte vilka som läser min blogg och dom jag läser (av dom jag känner) har redan gjort den här utmaningen så jag skriver EJ upp några .

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0