Fasen också...

Okiedokie..
Precis ätit mat och hemkommen från Gävle. Var på besök på JohnBauer gymnasiet med lill syrran, som är sugen att gå frisör. Och nu vill JAG också gå där. Jag har ju redan gått tre år på handel. Tusan liksom, Och först får man reda på att killen ska ta med sig en kompis hem och när man kommer hem så har han bestämt sig för att sova hos kompisen iställe - suck - . Men ändå skönt för då får vi lite "time out" från varann iallafall.
Så nu ska jag kolla på sex and the city :) och bädda sängen kanske.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag känner igen mig, såhär i efterhand kanjag tänka mig gå en mängd olika gymnasieprogram, det suger att man bara får gå klart ett :P

2010-01-20 @ 23:32:20
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0