Fredag

Ja här sitter jag och känner mej hemsk :( - alltså sjuk. Jag har en rivande ondhet i halsen, igentäppt näsa IGEN!!!!
Och känner mej smått yr och jäklit trött. Fy fan, jag som skulle ut och festa med tjejerna ikväll :/ - men jag ska vänta och se om jag blir bättre eller inte. Så än är inte hoppet helt ute ;) - Kan ha blivit så här på grund av att lillan här hemma är smått förkyld, och att pappa är dålig och snart är väl hela familjen dålig. Hoppas inte för NÄSTA HELG ska vi ju åka Birka Paradaise och det vill INTE jag missa.
-
Jag behöver städa rummet REJÄLLT men jag orkar inte och har heller ingen större lust :( och killen min ska vara i mehedeby med kompisar och supa, spela whatever. Och jag hade tänkt tillbringa helgen med att festa idag, besök på skolan imorrn och sen ta det lugnt. Men som det ser ut just nu så verkar det inte bli av - snyft.
-
TV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0