Funderingar

Jag funderar på om jag ska byta blogg?
Ta bort den här eller nåt? Nej jag vet inte, känns lite som att det är en komplicerad adress/länk till den bara..
Jag har inte gjort mycket på sista tiden, älskling har haft sin kompis Adde här  ett par dagar. Och jag har varit både i stan, klippt mej (ÄNTLIGEN) och tack ännu en gång kära perry :D . Och åkt några svängar till skärplinge och handlat. Och har skickat iväg blanketten till CSN så håller tummarna nu :) , och  har till och med skickat in min första uppgift till skolan :D så nu vill jag bara få klartecken från csn och pengar så jag kan köpa böcker.
Och cv är som sagt klart så ska bara leta upp adresser till dom jag tänkt söka jobb till och skicka iväg cv och andra ställen kan jag gå in till :)
Nej jag har ingen riktig lust att skriva mer
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0