Haha - Onödigt men ändå..

Var precis in på min kusins blogg http://carolinepralin.blogg.se och efter jag läst dom inlägg jag inte läst så försökte jag kolla efter länk till mary kay sidan hon har eller aa, för vill kolla lite :) och gick in på hennes profil och såg vad hon ogillar, och det är harembyxor xD - OK på sätt och vis är dom skit fula, speciellt när folk använder dom helt fel då vill man ju bara skratta åt dom. Men iaf så har jag typ såna (minimala) tillskillnad mot vad dom egentligen ser ut, köpa på New yorker för under 100 lappen, skit sköna :) perfekt på sommaren och att ha som mys byxor inomhus ^^.
Allvarligt så vet jag inte varför jag skriver det här inlägget över huvudtaget, men kanske för att jag kollar runt i Ellos nya sortiment och började kolla på några harembyxor och funderar på att jag skulle vilja ha ett par i rosa :D , mesta dels för jag har så många svarta, mörka byxor och skulle vara skönt med ljusa också. Jag har egentligen skit svårt att hitta snygga byxor, är väl mest mjukisar och jeans jag använder men vill ju köpa mej ett par byxor.
För jag ska så fort jag får pengar och har så jag kan, beställa nya underkläder, strumpor (BEHÖVS) , byxor. För mina trosor ser hemska ut så dom som ser OK ut ska användas till dom dagar man har Mens och resten kastas. Nya bh:ar har kanske 3-4 som faktist är bra och ser bra ut, resten är obekväma och fula. Byxor ska jag gå igenom tror det kommer bli runt 2-3 stycken som kommer kastas eller nåt. Ena paret kan jag sälja för dom är knappt använda. Ska försöka ta mej igenom alla kläder och skit och se vad jag behöver införskaffa och vad som behöver åka ner i soppkorgen.
Nej God natt var det :)
//E
Älskar dej bubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0