Hoppsan...

Jag har suttit HELA dagen lång i soffan och kollat på Bones med älskling <3 och gjorde endast ett kort avbrott med lite "kel" ;) sen fortsatte vi igen. Och nu har jag kollat på 3 avsnitt av sex and the city och letat böcker till kursen, så jag vet var jag hittar dom sen när pengarna rullar in på kontot :) . Och kom på mej själv med att sitta och snaska ur chips skålen :S jag som skulle bli nyttigare är tillbaka på ruta nr 1 hoppsan. Men men det är helg och ny dag imorn så får försöka börja mitt nyttigare liv då?! :D - Har även märkt att jag förstår mej lite på det här med juridik och ekonomi men inte fullt ut dock.. Så hoppas jag kommer in och fattar det sen hehe :)
nej leta böcker var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0