Läääääääängtar :D

Ok, har gjort nåt dumdristigt eller vad man ska säga, men jag har beställt ett par skiiiiiiiiiiiit snygga skor/stövlar från ellos och jag fick 200 avdraget på dom för jag hade rabatt ;) oh yeah.. Looooove rabatt :P
Soooooo Hooooooot <3

Längtar tills jag får dom ^^ - som sagt så är jag svag för skor/stövlar speciellt om dom är snygga som satan ;)
Men nu får inte jag göra nå mer med pengarna, för jag ska spara till körkort så är det bara. Nu ska glada jag gå en promenad tror jag :)
//E

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh vad snygga kusselinen! Vad kostade dom, egentligen utan rabatt alltså?

Kram <3

2010-01-21 @ 15:05:55
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0