Meeeeeeeen....:@

OK, jag är irriterad sooom FAAAAAAN!!!
ETT: Jag har mensvärk som tusan, den har hållt i sig i HELA TRE DAGAR nu och det är irriterande.
TVÅ: Jag var slumpmässigt in på Kissies (something) blogg och läste bara några rader och jag känner att jag bara vill Slå nått riktigt hårt i hennes huve. Fan vad man kan bli irreterad på den egoistiska divan. OHHH, ibland är det roligt att läsa henne blogg bara för att hon är som hon är men märkte att mensvärk och läsa kissies blogg GÅR INTE ihop.
TRE: Jag kände mej taggad att städa rummet men inte längre och jag har en timme på mej att städa och göra mej iordning, suck. Måste vara den här dryga mensvärken som gör att jag känner mej otaggad som fan.
Nej musik ska hjälpa mej att bli taggad igen och en tablett mot den sabla värken ska hjälpa hoppas jag.
SEE YA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig! Vad har den där kissie för blogg adress har hört att hon e sjuk i huvudet vill in o kolla MVH

2010-01-20 @ 14:38:19
URL: http://vickysangel.blogg.se/
Postat av: Tosse

Haha! Jag är typ beroende av dom där fjortisbloggarna ^^

Dom är så sjukt puckade, att man bara måste läsa fortsättningen :P

www.kissies.se

2010-01-20 @ 15:19:31
URL: http://tosse89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0