Musik på högsta nivå :D

Alltså MIN musik, det jag lyssnar på, INTE älsklings som det oftast är. Var evigheter sen jag lyssna på MIN musik högt i det här rummet ^^ eller i huset överhuvudtaget ^^ . För innan jag blev tsm med killen min och dom flytta hit så lyssnade jag JÄMT musik på högsta nivå :) och saknar det lite faktist. För det är lite "egen tid" jag får, lyssnar på min musik, kan dansa runt, hoppa whatever och det gör jag ju inte när killen är hemma osv. SÅ me like this ^^ <3
-
För övrigt har jag tänt doftljus lite här och var, plockat lite, sorterat tvätten - så om en stund ser rummet bra ut hoppas jag. Ska ta och dammsuga och kanske torka golvet.
Just nu lyssnar jag på Good Charlotte <3 old- mmm love <3
-
Nej nu återgår jag till rummet , see ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0