Nämen Hejsan...

Ja då har ännu en måndag runnit förbi...
Och jag har i princip inte gjort ett enda skit - hämtat ved och eldat dock men inget att skryta om som sagt ;)
Har suttit och funderat på om jag ska söka sommarkurs? Ifall jag inte ska få nå jobb vill säga, roliga är att pappa tycker att jag ska söka jobb iställe för massa kurser, men att jag söker kurser överhuvudtaget är för att få pengar, tyvärr men så är fallet. OK jag vill ju inte ta en kurs bara så där, är ju roligt om man får lära sig nåt på vägen och en merit extra i CV:t skadar ju inte ;) . Så imorn ska jag skriva ut mitt cv och skicka iväg några medans andra kan jag besöka och lämna ut ^^ . Men om man bor som jag gör, där bussförbindelserna suger som satan och man inte har något körkort (ännu) då får man skicka helt enkelt.
Oh sommar härliga paradiset <3 , den här bilden är från sommaren 2008 då jag och älskling åkte dit ett par dagar och var helt själva :) . Då jag också hade sommarjobb på konsum och tjänade lite pengar.. Miss it a little..

Jag har även suttit och kollat eller letat upp böckerna jag behöver till kursen, och det kommer gå på 2000 spänn :/ men men... Och jag funderar på att bli ljus igen, för jag kan visst inte ha mörkt hår. När utväxten väl kommer så ser det bokstavligen helt knäppt ut, fult rent ut sagt och det vill man ju inte ha. Har fallit för en frisyr som sarah jessica parker har i säsong 5 av sex and the city :)
Den här frisyren?
Inte så värst lockit dock som jag inte riktit vill vara en pudel men hehe ^^ jag tänkte att jag ska färga det ljusare i blandning av olika nyanser av blond och kanske lite stänk av brunt? Och att frisören gör en styling av vågor och lite smått lockit? Som jag själv tycker om att ha plattat då och då så vill jag inte permanenta, gjort det en gång och såg verkligen ut som en jävla pudel xD , har inget emot pudlar för dom flesta är söta ^^ men jag vill inte se ut som det i håret usch fy och blä för det. Känns inte så jätte skoj att ha så här kort hår egentligen men ändå skönt.. Problemet är att jag har NOLL i fantasi när det gäller att fixa håret, och oftast blir det puffa till, föna och platta NO more liksom.. Och dom gånger jag inte orkar fixa det när jag ska ut så åker mössan på, jag lägger mer tid på att fixa make upen än att fixa håret.. Är jag tjej? Jag menar dom flesta fixar ju både håret och sminket men jag kör på sminket och 5% på håret i princip heh..
Nej ska kolla vad det finns för kurser att söka så ska jag fortsätta kolla på Bones sen :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan ju säga att 2000 för alla böckerna är väldigt billigt :) Till min kurs behöver jag 8 böcker, som tillsammans går på typ 2500, det tyckte jag var riktigt billigt, jämfört med vad alla böcker hade kostat till religionkursen :P

2010-01-18 @ 20:17:20
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0