Oh vill vill...

Jag vill ha pengar :(
Suttit och kollat i nya katalogen från Oriflame och har hittat en del nödvändiga saker jag behöver och vill så gärna beställa hem :)
Det på bilden är inte det jag vill ha, utan den ska bara symbolisera :)

Som sagt så behöver jag en del, foundation, concealer, nagelvård av olika slag, krämer för ansikte (dag&natt) och hand krämer etc. Och nu när jag räkna ihop allt jag vill ha så är jag uppe på 800 spänn och är väl inte så farligt med tanke på att priserna är halverade än vad det egentligen skulle vara. Nåt jag gillar med oriflame :) - dom har förvisso ett x-antal bra produkter Faktiskt, men jag känner att dom mest riktar in sig på kvinnor i åldrarna 25/30 och uppåt, inte så mycket på 15/20 år. Jag gillar Mary kay och skulle jätte gärna vilja börja jobba med det precis som min kusin Carro gör :) och jag är intresserad av en del produkter från just mary kay men tyvärr så är priset lite för högt för min nuvarande ekonomi tyvärr :( men jag hoppas att jag kan beställa lite produkter nån gång framöver :) och eventuellt börja jobba med det. Men jag har både, Herbalife, Partylite och Lustjakt som jag inte kommit nån riktigt vart med. Herbalife gick det väl bra med i början för jag hade lite kunder, tjänade lagom och det var underbart men så blev jag för lat och fick en del annat i vägen att jag tappade allt och alla nr till kunder och sånt försvann. Men nu är jag något år äldre och lite klokare så jag vill och hoppas att jag tar tag i saker och ting och bokar in visningar m.m så man kan se om jag ska satsa på nåt utav det. Tror att Herbalife och Partylite kan jag tjäna stort med, lyckas bra med bara jag tar mig uppåt och ja det där och lustjakt kan vara en rolig grej på sidan av :) - alltså det är nog inget jag kommer satsa 100% på utan kanske 50% får räcka :)
Nej nu ska jag fortsätta drömma vidare och tänka på vad jag behöver och inte behöver.
God natt
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0