Överskattat?

Jag satt med några i familjen och kollade på Scream, och nu efter 3-4 reklamen så gick jag därifrån. Filmen känns så överdriven, överskattad bara för den är ju så himla typisk så det finns inte. Sen har man ju sett den tusen gånger så man vet ju vad som kommer hända. B-skräckis ;) menar för några år sen då tyckte jag det var "skräck" film och älskade att se den om och om igen, jag till och med köpte filmen. Kommer ihåg det, hon i kassan frågade om jag verkligen fick köpa den och om jag var tillräckligt gammal, och jag sa att det var jag och att pappa var borta där (pekade) och då sa hon OK, och såg lite fundersam men jag fick köpa den till slut. Hehehe ;) men pappa var där borta som jag sa till henne men han visste inte om vad lilla jag köpt hem. Men han har inte varit så på om jag fick eller inte kolla på skräckisar, iaf inte med mej mer med lill syrran då. För hon skulle alltid kolla när jag kolla och då får ju jag inte kolla. Men nu tittar hon utan att det gör nåt. Hehe.
Men blev lite smått irriterad för stoffe skulle först kolla på scream och vi andra skulle också kolla, och amelie föreslog en annan skräck film och jag tycker egentligen inte om den filmen, då kollar jag hellre på scream. Men då ville Linneorna kolla och då gick stoffe upp för han tycker inte om skräckfilmer, men efter någon minut så böt dom över för dom gilla den inte. Men jag tappa lusten helt när stoffe gick så efter ett tag så gick jag med som sagt.
Ska bli kolla på Grease iställe :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0