såg att jag fått kommentarer...

Så här kommer svaren:
-
Svar till Josefin - Jag vet dock inte vilket program headern är gjord i, för det är min kära kusin Carro som fixat den åt mig :) - är lite oteknisk när det gäller sånt ;)
-
Svar till radera/sarah - Tack så jätte mycket :) , min kusin som sagt som designat bloggen åt mig ^^
-
Det var bara dom för tillfället :)
Jag blir jätte glad att läsa era kommentarer, inte lika glad då det är taskiga saker men har bara fått en sån och inge mer. Bara snälla och gulliga kommentarer :) . Tack så jätte mycket till er som besöker min blogg, jag skriver kanske lite onödiga ting ibland men saker som dyker upp i huvudet och jag bara skriver ner.
Jag har bloggen för att det är skönt att skriva av sig, jag tycker nästan det är skönare att skriva på datorn än på papper men det varierar på mitt humör med. ^^ men en en gång tack så jätte mycket för fina kommentarer och för att ni besöker min blogg.
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0