seg dag...

Jag känner mej fruktansvärt trött idag, seg rent ut sagt. Nu när alla är tillbaka i skolan så sitter jag här hemma och tittar antingen på nån film eller sex and the city:) , och när jag försöker lägga ner tid på att plugga teori (körkort) så läser jag några rader sen slår jag i princip ihop boken och gör nånting helt annat. Rastlös? Jag vill verkligen mer än nånting annat TA KÖRKORT meeeeeen sega rastlösa jag känner inte för att plugga. Hellre övningskör än plugga ;P men jag behöver ju kunna den där jävla teorin så jag måste fan skärpa till mig tror jag.
Blev för övrigt väckt vid halv åtta idag, av att jag skulle hjälpa till med nånting, och när jag kom ner så satt jag i soffan ett tag och då sa Amelie : Farmor verkar ju inte komma, Jag: vadådå? Amelie: Nej hon skulle komma med bilbarnstolen, därför skulle du komma upp nu. Jag: jaha men då har hon väl glömt det då..
Börja jag tänka, men farmor brukar ju komma tillbaka till fagerviken runt åtta lite över så varför skulle jag då upp halv åtta? Och sen kom ju inte farmor morr.. Men höll mej vaken och kolla på tv sen gjorde ja varma koppen och efter jag druckit upp den satte jag på datorn och la mej i sängen, kolla på sex and the city. Roliga är nu att dom kollar på "bög porr" och då börja jag fundera: Hur fan har bögar seg egentligen? Tar dom verkligen varann i rumpan? För av lite "egna" erfarenheter så verkar ju inte killar gilla att man ens rör dom vid det stället, det är OK att smeka, klämma och spanka till skinkorna så men inte gå längre än det. Nu har ju jag bara varit med en kille så.. Och samtidigt så börja jag tänka på det mina "gamla" sambos prata om angående rumpområdet när det gäller killar, det förstör deras manlighet att trycka upp en dildo i rumpan på dom eller fingret whatever och jag tror faktist att det är så. Men varför ska då tjejerna utstå att få antingen deras eller en dildo uppkört i rumpan? Förvisso så är det ju så att "vissa" tycker om att ha rumpsex men varför ska tjejen ta i mot mer än killen? Dom kan ju få värsta orgasmen av rumpsex bara det görs på rätt sätt och att det är skönt. Undrar hur många killar som låter sin tjej ta dom i baken? xD
Haha ursäkta denna konstiga samtalsämne men lite vad jag funderar över eller nåt i den stilen ..
//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att det är en patriarkal värld där tjejer förväntas göra mer för killar. där killars sexualitet är viktigare än tjejers och där tjejer gärna gör mer för killarna för att behaga dem än vad killar gör. tjejer är i allmänhet mer självuppoffrande. och ja, jag har fått ta min kille i stjärten, just för prostatastimulans. han tyckte det var läskigt, det kändes som att han blev kissnödig sa han. men orgasmen blev starkare hävdade han. :P

2010-01-16 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0