Snart är dagen här...

Jag satt och små funderade nyss, om bara några dagar så är det tre år sen jag och älskling blev ett par, under stormens natt ^^ , jag minns det mesta av den kvällen och är ganska rolig historia men inget jag tänker gå in på nu. Vi har haft både upp och ned gångar (har väl alla par) och vi har haft uppehåll två gånger, och senaste gången är väl nåt jag inte är så hejpå men jag har förlåtit honom, tagit tillbaka han för jag älskar han så pass mycket och mitt hjärta tillhör honom. Vi får ta en sak i taget, och jag måste acceptera saker och ting, och bearbeta min jäkla svart sjuka. Och jag känner lite nu att det börjar bli lite för mycket och jag skulle gärna vilja åka bort en helg och hitta på nåt skoj. Kanske åka och hälsa på carro :) hitta på nåt med henne :) om hon vill förstås.
Och nu igår så bestämde sej pappa och amelie för att boka in en 24h kryssning på MIN favorit kryssning Birka Paradaise :D ooooo längtar enormt. Finally liksom oooh wonderful <3 Men vad fan ska jag ha på mej den kvällen då :S om jag får in lite pengar nu så ska jag nog ta mej till stan och shoppa lite smått, men självklart ska jag ha mina älskade snygga stövlar :)
Nej nog för nu
//E
För jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0