snyft :(

Hur kan man sakna sitt gamla hår när man inte ens gilla det då?
Jag verkar aldrig bli nöjd, för mitt hår är/var riktigt risigt så jag var tvungen att klippa av det och jämna till men ändå känner jag mig inte nöjd :( - färgen är än så länge inte så som jag vill ha den så den är det väl lite onöjd med men inget man kan göra åt, har ju ändå bokat tid för ny färgning. Bara att det kommer ta lite tid att komma dit jag vill. När jag duscha idag så använde jag mina nya shampoo & balsam som luktar gudomligt gott <3 och håret är mjukt och luktar gott ^^ . Men ändå så ska mitt hår envisas med att vara som det är, risigt och hemskt. Varför kan jag aldrig bli nöjd med mitt hår? Är det för att mitt självföretroende är i botten? (nästan) eller är det för jag inte kan bli helt nöjd? . Jag vet inte ens vad jag vill längre, om jag vill jobba, plugga, och jag har tröttnat på mitt och killens rum, det är stökigt och oordning som bara den.
.
nej inge mer negativitet nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0