Svar på kommentar

Hej Tosse :) - oh ska du också med och fira Johanna :) , ska bli kul att äntligen få komma ut och festa med johanna, varit pank så man inte kunnat hänga med ut men nu kan jag :D
-
Ätit ugnpannkaka som jag gjort iordning :D den blev rejällt uppsvälld och krispig^^ gott
Ska se om jag hittar sladden till kamera så jag kan ladda batterie, men vet inte vart den kan tänkas vara? :S
Kan ju berätta nånting skoj om då jag köpte mitt skärp på gina, men egentligen så gillar jag inte såna skärp men den här var snygg så jag slog till ;P bara det att när jag hoppa av bussen i skärplinge så råka jag tappa den utan att märka nåt. Märkte att påsen saknades när jag kom hem, så blev några samtal och dan efter så fick jag veta vart det var :) - bussgaraget i tierp xD , så frågade min underbara pojkvän lite snällt om han ville hämta det som han var i närheten osv, fast det var oväder så hämta han det weei <3
Bältet :)
-
Ugnspannkakan jag gjorde idag :) - Mums
Nu ska jag leta efter kamera sladden och älsklings basker som han fick av mig i julklapp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0