Svar på kommentarer...

Jag, seg som jag är..
Har nu sett att jag ens fått kommentarer.. Vilket jag inte riktigt märkt att jag fått - smart mej. Nu vet jag inte om dom som kommenterat fortfarande läser min blogg, men jag kan ju ändå svara på några utav dom.
En sak som jag blev irriterad på och ledsen över var en elak kommentar som löd så här:
gryyyymt fuuul, ångrar att jag höll på med dig. /ex -anonym börja jag tänka, vem fan är det där? Och vadå ex?`Jag har bara haft två ex i mitt liv, och är ihop med det ena igen (som ni nog vet) och det första exet är jag vän med. Vi är barndomskompisar liksom. Men så var en snäll filur som kollade upp IP:adressen åt mej och det var från norrtälje och jag känner då ingen ifrån norrtälje, men så kom jag på en person jag träffade som ville vara ihop" med mej men jag ville inte för kände direkt när jag träffa han att det inte var nåt och han var ju inte direkt snygg heller. Och min kompis som jag hade då började prata med han och det var det ena och det andra, och dom blev ihop och jag sa att hon fick välja mellan vänskap eller han, hon sa vänskap men det visade sej att hon blev ihop med han iallafall. Och om det är han så bryr jag mig inte, och jag tycker det är sårande att folk kommenterar så där elakt och sen vet jag inte ens hur den personen fick tag på min blogg adress överhuvudtaget. Men dåligt av folk att skriva sårande saker så där. Men åter till att svara på kommentarer  :)
Det var en fråga från min kusin Carro vart jag beställt dessa snygga stövlar. Och det är ifrån Ellos och dom kostar egentligen 699 Kr utan rabatt.
-
Svar till min kusin igen: Jag brukar ta dom som ser bra ut och har 350 mb nåt... men det är andra gången jag får sån där porr grej.. usch
-
Svar till tosse som skrev den 20 januari på inlägget Meeeeeen..:@: Det var om "fjortisbloggarna" så som kissies.. Jag kan läsa kissies blogg ibland och tycker verkligen hon är en puckad blondin. Jag  är själv blondin men är inte puckad för de, men hon är. Antingen så skrattar jag åt hennes idiotiska inlägg eller så blir ja irriterad. Jag tror att jag får läsa dom gånger jag är på bra humör ;)
-
Svar till anonym: www.kissies.se tror jag det är..
-
Svar till min kusin igen, Carro, angående böcker till kursen: Nej är inte dyrt om man tänker efter ^^ men känns lite dyrt på ett sätt.. Hihi^^
-
Svar till anonym, var inlägget seg dag, då jag skrev om sex and the city då det där om bögar och att ta sin kille i rumpan: Lyllo dej att du fått testa, när jag själv inte får testa på han >_<.. morr hehe. men det är som du säger tjejer ska enligt killar vara villiga att bli tagen i varje hål som går och killar ska inte vara det för då klassas dom som bögar elr det där med manlighet.. 
-
Det där var svar på kommentarer från Januari 2010.
Nu kommer svar från november 2009.
-
Svar till riot girl, inlägg 091119: Jag fösrsöker köpa inpackningar och sånt när jag har pengar o brukar också köpa för 50-60 spänn oftast ^^
-
Svar till Johanna, inlägg My wish list: Oh vad fuskit jag vill också ha den parfymen...
-
//Här jag fick det elaka kommentaren: Du lägg av att skriva sånt där onödigt. Det bara sårar och jag vet inte ens vem du är (tror iaf inte det) och jag är förvisso lycklig idag och har en underbar pojkvän.
-
Kommentarer från augusti
-
Svar till lisa från inlägg det är en stor pina: Lisa vill veta hur jag träffa min kille osv. Jag träffa han via att pappa träffa hans mamma och vi ska egentligen vara styvsyskon men känslorna tog över och vi har ju inge som helst band om man säger så .. Vi blev ihop en stormig natt, då vi låg och prata, myste och vi började pussas och kramas sen sov vi tillsammans <3 - Och min familj är stor vi är cirka åtta personer, varav pappa, jag och syrran var en familj från början, Amelie (pappas fru, nu) var det hon, Linnea 16, och alex 15 och min kille Stoffe 19 var en familj och nu är vi tsm en stor familj och vi har en liten tvåårig flicka vid namn elsa med :) som pappa och amelie fått tsm, så min halvlillasyster då :) - vet inte vad jag ska skriva om oss så..
-
Svar till rebecca inlägg Välkommen till min nya blogg: Tack så jätte mycket. /önska mej välkommen..
-
Ja nu har jag svarat på alla kommentarer jag fått, har gått bakåt från januari till det att jag börja blogga. Just ja fick en kommentar från syrran med... Tack Nea :)
Ja ska försöka hålla mer koll på när jag får kommentarer tror jag xD . Nu vet jag inte direkt hur man svarar på kommentarer men varför inte så här? Kanske snyggare upplagt nästa gång men ja nåt i den här stilen?`Nu måste jag rusa ner till toan.. Men tack till alla fina kommentarer jag fått av läsare som varit gulliga att ta en titt på min blogg. Jag kanske inte alltid skriver nåt intressant eller så men jag försöker skriva nåt vettigt iallafall.
//E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0