Torsdag = Jag är sepe trött

Jag sov själv inatt som sagt, gick ju bra förutom att jag sov "oroligt" kan man väl uttrycka det som. Första gången på länge (förutom juldan och 2 nätter fram) men då sov jag ju också lite oroligt. Men verkar som när jag inte sover med stoffe så sover jag dåligt. Men hur går det till egentligen? Varför sover man dåligt när killen inte är där? Är det för man vant sig vid att ha nån nära hela tiden?
Jag hade ju Diablo när jag somnade men sen hade han dissat mej för han låg inte kvar i sängen dom gånger jag vaknade, det var drygt som jag vakna som om jag drömt en mardröm eller något och rättade till täcket och la mej ner för att somna om och så upprepades det ett par gånger och det är irriterande.  Så nu är jag skit trött och har inte lust att göra ett DUGG! Men jag ska ta en promenad tror jag så jag vaknar till, och sen börja träna magen, för nu ska fan fettet som satt sej runt midjan BORT!!!!
Som igår när jag tog på mej mina favo jeans SÅ fick jag verkligen ta i för att få igen dom :S och sen när jag satt ner så gled dom ner lite och satt åt på höftbenen och när vi satt och lyssna osv på John bauer så känner jag hur det svider och det gör skit ont som dom tröcks in i huden. Så nu ska jag träna (då när dom andra inte är hemma så klart ;) ) och nu när jag åt apelsin och drack en stor kopp te så kände man katt piss varje gång man går förbi trappen (vi har kattlådan uppe i hallen/toan där) och jag stod inte ut så jag testade en grej älskling köpte på zoo innan jul som man har i kattlådan och direkt luktade det fräscht :D grejt ^^ . Så nu stinker det inte lika mycket ;P
Nej jag ska göra mej lite redo för att gå ut och gå.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0