Trött som fasen...

Inte sovit så värst bra inatt. Jag och älskling delade sovplats på en av sofforna nere i vardagsrummet, som vi skulle passa elsa, och hon hade den andra soffan helt för sig själv. Och min lilla älskling är suverän på att breda ut sig så då får lilla jag försöka ta den plats som erbjuds. Och man har också rusat upp ett ex antal gånger med, för lilla elsa skrek till efter nappen och diverse saker. Men jag skulle ha åkt till skolan idag med, men jag var för trött och kände att nej det går bara inte, som jag hade eller har inte läst alla sidor än. Är så många och jag är för trött för att försöka koncentrera mej att läsa minitexten. Jag skulle ju också fixa pstaven med men jag bokade om till nästa vecka iställe, och är rätt nervös för att sätta in den. Men kommer väl gå bra antar jag.
Tänkte att jag kan lägga upp lite av vad jag shoppade igår :)
-
Jeans leggins - Gina Tricot
Showergel LdB - HM
Smink spegel - Lindex
Bh -Lindex
Lösögonfransar - HM
Rostterna - HM

-
Fixade även håret :) - tog 2h hos frissan

Resultatet :) har bokat in en ny tid ^^

Dessa är till förfesten hemma hos Johanna imorrn :D

Även denna :) men kanske sparar den? vet inte

-
Nu ska jag göra ugnspannkaka :)

Kommentarer
Postat av: Tosse

Känns inte ett skit att sätta in p-stav =) Hehe..

Ses imorrn ;)

2010-01-28 @ 16:15:06
URL: http://tosse89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0