3 år

Idag blir lill lill (halv) syrran tre år :) och jag har inte ens slagit in hennes present =( . Jag bara la upp hennes present på garderoben och sen låg den bara där för jag typ halvt glömde bort den. Är ju heller ingen höjdare på att slå in saker ;) så där har vi ju felet. Jag tycker det är liiite kul att slå in saker men inte fullt så skoj.
-
Om annat, jag skulle börja prata med sötnos inatt men som vanligt blev vi avbrytna av syrrorna. KUL liksom, så det hela sluta med att vi hade högtalaren på och vi var tre styckna som snacka me söten :) men för mig själv blev det ju lite smått drygt till slut för det va en som liksom tog över så verka ju som att det inte gjorde ett skit att jag ens gick bort ett par minuter. Och blev ju väldigt sen natt med. Tror klockan va närmare halv fyra fyra innan vi somna. Jag kollade färdigt på Grey's anatomy så nu vill jag ha säsong 6 :D men den finns inte att köpa än :( men vet lite vad som hänt iaf. Bara det att jag sluta ju följa den på tvn när säsong 6-7 började för jag kollar knappt på tvn längre. Jag följer ju inga direkta program så.
-
Och jag har fått en aning ont igen, men antar att det kommer och går lite nu medans jag tar medicinen och har ju samtidigt mens värk =( men den värken känner jag igen, så det är inte den som är problemet.
Grattis skit unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0