3/7

Ja vad ska man skriva då?
Jag och syrran blev ju ensamna ett par timmar och då tog vi en promenad med sikita :), vi började med att gå mot stranden men bortåt där vi brukade bada förut med cattis :D och ner där på stranden och gick efter vattnet bort dit vi varit dom senaste dagarna och precis innan vi kom till "folkhavet" så vek vi upp mot vägen och började gå tillbaka hem till mormor & morfar men så sket sikita som jag fick plocka upp (bluäh ;P ) rätt häftiga skit påsar :D rosa med döskallar på ;P haha. Men så för att kasta dom så skulle vi gå mot där vår andra moster bort (kusinernas hem) och då kom syrran med förslag att vi skulle köpa glass så vi gick till ica och köpte oss en varsin glass :D och sen gick vi hemåt igen. Väl hemma här så satte vi oss vid tvn, som jag orkar inte vara ute i den där hettan och bara sitta
och se dum ut när svetten rinner om en. Så jag satte mej här i källaren (där det är svalt) och kikade på tv.
-
Nyss så bjöd mormor på jordgubbar :D gott så nu ska jag bara smörja in mig sen dra till stranden och lata mej ett tag sen så blir det tillbaka hit, göra sig iordning, äta och fara hemåt till fagerviken.
Is that me? Is this me?
I don't know....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0