Är man seg eller?

Nej jag har varit riktigt kass på att uppdatera och lägga upp bilder när jag lovat. Men varit så mycket annat känns det som och jag har knappt suttit här heller. Som solen skiner för fullt och man vill ju ta så mycket av den medans man kan ;)
Har även fullt upp med att läsa min bok som är så spännande att jag hinner inte göra annat än att läsa den som den är så spännande.
-
Och skulle varit i stockholm nu och fotograferas men iställe sitter jag här hemma och ska eventuellt snart ut på sjön med elsa och pappa. Jag mådde illa sen igår kväll och det satt i imorse och jag kände mej yr med. SOmnade om och sen nu när ja vakna igen vid tio så mådde ja smått bättre och tog ett glas kallt vatten och kände mej ganska direkt piggare. Vill inte att det ska bli som förra sommaren att jag svimma av värmen för jag var så dålig på att dricka då och de ska inte upprepas.
Men jag ska väl lägga upp lite bilder idag iallafall. Men inte nu måste kolla igenom bilderna och kanske redigera dom först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0