Bilder från 23/7

Här kommer bilder från igår, (idag är det den 24/7 - 10 ) från vår första dag på campingen.


Sitter på trappan till vår stuga, vi vänta på nån vaktmästare som skulle hjälpa oss med myrr invasionen i vår stuga

Another picture

Utsikten från stugan..

syrran, som vanligt sitter med mobilen i högsta hugg ;)


När vi va och handla och på väg tillbaka så såg vi värsta hållet i vägen och det var skoj
att se hur det ser ut under ;)

Mina ben o en bit av min väska

Sitter på altan och nyss ätit tror ja..

Min mobil och några tidningar vi köpte när vi va och handla

.....

Me...

Jag satte mej på trappen och skötte grillen :)


namnam fläskfilé o majskolvar

Jag på trappen, hade dragit på mej min vita kofta för det var kyligt ute

mina stackars fötter...

KÖTT <3

again

Marinad

yum

banana

maaaat

BLACK banana

Efter vi ätit så satte jag mej men en av tidningarna :)

Fick läppglans med :)

Me

Min säng, tog med mig mina sängkläder


heta bilar, spec den silvriga ;) dom som lät igår som jag nämde om

syrran, vi va på väg för att möta Johanna :)

Hus...

Så däär massa bilder från dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0