Bort bort bort

Jag orkar inte bo hemma, denna gång var inte alls kul att komma hem. Har aldrig kännt så när jag kommit hem som jag gjorde idag :( - Känns otroligt tungt i bröstet just nu och jag orkar bara inte mer. Var super skönt att vara på campingen vill nästan tillbaka ju. Var skönt att gosa med missen min iallafall :) <3 var som att han gav mig en bamsekram sötkatten^^ <3
-
Ringde och pratade med kusin lite, behövde prata av mig och få lite stöd :) (hoppas du vet att du kan ringa mej om det är nåt <3)
Och jag kan inte ens vara inomhus för det stinker där och dom har varit i vårat rum och rivit ut filmer på golvet, visst det är stökigt som fan i vårt rum men dom behöver väl fan inte göra det värre? Vet att stoffe gör så där men nu bor han fan inte i det där rummet längre och behöver ju inte RIVA ut dom på golvet. Jag mår illa av att vara inne kan jag ju iaf meddela. Stinker cigarett rök och nåt annat konstigt. :S
Och meddelande på kylskåpet fick mig verkligen att vilja SPY och skrika, jag vill till och med grina för det är för jobbigt.
Jag vill flytta orkar inte veta det här :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för meddelande? Förlåt om jag är nyfiken men du behöver inte svara. Ditt ex låter iaf som ett riktigt svin och jag hoppas du kan gå vidare så fort som möjligt

2010-07-26 @ 14:12:28
Postat av: Anonym

Jag menade det på kylen :)

2010-07-26 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0