Clean My room

Ja det behövs ju verkligen, och nu bara plockar jag ihop det som ska tvättas så får jag sortera upp det sen. Går fortare så än att jag ska sortera allt nu. Och försöka ställa soffan bättre och flytta på garderoben så soffan får plats. För jag vill få någorlunda ordning nu.
-
Märkt att jag gillar att städa rummet själv, gillar inte när syrran städar för hon har typ noll koll på allt xD inte för att vara elak men det är typ så. Ska ju in till uppsala imorrn  på intervju så hinner ju inte städa så mycket imorn och på freda på dan så drar jag till stugan och tillbringar min helg där.
Nej ska återgå :)
Hoppas rummet bli något liknande detta ;) Typ iallafall
så här såg det ut när jag sist städa rummet vilket var i Mars? Nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0