Dagen i all ära...

Ligger/sitter i sängen nu och glor. Funderar på att ta fram plugg böckerna som jag tråkigt nog lagt lite åt sidan. och se till att man klarar kursen :) Och sen funderar jag även på hur jag ska lösa det här problemet med mitt och syrrans rum. Helst av allt skulle jag ju vilja flytta så man har nånting eget och kan göra vad man vill men ja vad ska man säga, lite svårt liksom. Hm... vem ska man prata med för att få hjälp att fixa en hyfsad lägenhet i typ Uppsala, Gävle områdena? Något förslag? Så snälla ge mej :) kommer iallafall plugga nu under hösten fram till efter nyår så kommer förhoppningsvis få lite pengar under den tiden så typ ett halvår att hitta ett jobb!
Jag är grymt seg idag med :/ inte så jätte bra antar jag. Och åt en rejäll frukost känns det som fast jag inte ens var så särskilt hungrig, fick i mig en tallrik manna gryn och 2 mackor (med sylt, nåt jag testade ;P ) och en stor kopp the :) Fick i mig nästan all gröt men det tog stopp.
-
(bild från förra veckan) - Fick hem idag angående mitt senaste prov som visade att min Sänka sjunkit till normal nivå och att jag nu (enligt proverna) är fullt frisk. :) Inte för att jag direkt känner mig fullt frisk men känns bra att veta vad proverna visa iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0