Det där med att städa...

Jag har halvt som halvt tappat lusten att städa, för även om man börjar komma nån vart så känns det inte som det. Och jag vet inte hur jag ska eller vi ska få ordning på allt. För som vi bor hela familjen så kan vi i princip inte ha nåt av våra EGNA saker i rummen utan måste även ha andras i varandras rum. Och jag skulle tycka det skulle vara hur skönt som helst att köpa eller hyra lägenhet så man får nåt eget och packa ihop sina saker och dra men det är ju inte så lät som det låter :(
Hatar att huset är för litet för oss allihop för det skapar PROBLEM, vi kan inte ha det städat mer än 2 dagar högst sen ser det ut som det gjorde från början. Och nu när jag delar med syrran så har jag noll koll på saker och ting och tycker inte ens det är kul att städa som jag tyckt (konstigt nog) förut.
-
Blä för alla skit saker
Blä för litet rum man måste dela med nån
Blä FÖR ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0