First

Först svar till kommentar från min kusin..
Jag kunde inte riktigt ändra det, visste inte hur man gör så råka det bli tjock text :) kanske hjälper?
-
Jag känner mig uttråkad =/ ligger ju i sängen näst intill hela tiden och har en kisse katt som envisas med att försöka ta sig ut genom lilla fönstret och han ser så himla söt ut ^^ och han tröstar sig med att gosa med mig :) som ger resultat av Och nåt annat jag gör när jag är uttråkad är att jag sminkar mig, testar mig fram osv. Blev väl så där är inte så bra vän med dipliner än :( men går bättre och bättre. Är väl mer på vänster öga jag cpar till det xD
Kan ge nån bild jag tog med camen, inge bra men nåt eller?
Höger öga
Höger öga
Vänster öga
-
Ni kanske ser vilken skillnad det är, så måste förbättra mig på det så man slipper göra om och om igen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0