Förstod det...

Somnade till filmen, så starta syrran om två filmer på raken, och nu vakna jag och såg att sista hon satt igång kommit halvvägs och hon själv sover. Själv så har man haft (för första gången på länge) Nallen legandes och gosa med en. Sist han gjorde det på det här sättet var nog sist jag sov med stoffe eller nån natt där. Han är bra gullig den här katten men är jäkligt bra på att ta plats och nästan dryg gosig ibland.
-
Nånting annat jag tycker är skit jobbigt nu är vad elsa går runt och säger, ropar på hela tiden :'( känns skit jobbigt för mig och visst hon vet ju inte bättre men det är som om hon liksom ser mej på ett annat sätt nu. Och då tappar jag lusten att ens orka hålla mej glad utåt speciellt mot henne. För hon drar ju upp det jobbiga. Utan att ens mena det. Och jag säger inget när elsa säger det där för jag känner att jag vill skrika åt henne att hålla käften men det kan jag ju inte göra.
-
Förra året va jag någorlunda lycklig det vet jag att jag var men nu är jag inte det, jag är helt nere och orkar inte med nånting egentligen, tappat lusten för allt. Vet inte hur länge till jag orkar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0