I stugan på campingen

Sitter i stugan på campingen :) mysigt men lite väl kyligt ute dock. Har grillat fläskfilé och majskolvar till middag och hade sallad till GOTT :D , sen åt vi grillad banan med glass till och massa choklad sås ovan på till efterrätt ;) yum yum.
Och nyss så bädda jag min säng och la mig och började läsa tidningen SOLO när vi hör högt brummande ljud som gav en rysningar, går fram till fönstret och ser en heeeet bil framför våran stuga :D HOOOOOOOT och vi typ dreglade efter den när dom åkte iväg. åhhh ^^

Vet dock inte vad det var för modell men heta var dom ;)
Vi har en stuga som vi delar med MYROR!!!!!
Inte så trevligt men vi börjar få övertag ;) inte så trevligt när man satt med en macka vid bordet och det kom myror som går fram längs bordskanten och som ser ut att vara på jakt efter min macka. USCH
Så vi har varit och klagat och det enda dom gjorde var att sätta in mera myr dosor som inte hjälper ett dugg. Och man tappar ju mat aptiten juh. Men är rätt mysigt här om man bortser från myrorna.

Vi har till och med varit och handlat lite och har lite gott gott till kvällen och dom andra kvällarna.

Syrran tog med sig sin dator som hon har trådlöst modem till så hon kan sitta vart hon vill och ändå ha internet. Mobilt heter det väl ;)
See ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0