Kära Underbara Kusiner <3

Alltså allvarligt VAD SKULLE JAG göra utan er?
Och vad skulle ni göra utan roliga lilla mig ^^ haha nedå men jag saknar er, saknar tiderna då vi gjorde massa bus ^^ och annat skoj. Nu har den ena flyttat still stor staden stockholm (som jag inte är vidare förtjust i) och den andra åt motsatt håll nämligen Falun. Och minnena man har med dom är ju oförglömliga ;) och när jag läser deras bloggar som nu när jag läste Cattis (falun tjejen) så garvar jag för det hon skriver, det hon lyckas med är ju bara så man kan skratta åt det ^^ så gulligt roligt <3 - fan var ju skit kul att bo med henne :D och slalom backen ska vi inte prata om ;)
-
Carro (storstad tjejen) åh hennes stöd, hennes omtanke och ja HON <3 träffa ju henne igår och jag ville inte ens ¨åka hem, ville vara kvar där med henne :D
Hur ska jag nu få råd att åka och träffa dom så där lagom mycket? Inte för att jag hann träffa dom så ofta när dom båda bodde i gävle men då visste man ju att dom bor där och finns där.
Vi ska skapa många många många minnen till ihop (hoppas jag) saknar er enormt små kusiner <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Men vi kan ju fortsätta träffas sådär i u-väsby, så blir det inte alls lika dyrt som det var för dig att åka till gävle :)

2010-07-22 @ 18:51:25
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: catherine

tidigare idag tänkte jag faktiskt väldigt länge på uppsala och när vi bodde ihop, vad mysigt det var att dela rum och hur kul vi hade. saknar verkligen det <3

tycker om att läsa din blogg också, det känns som att man hänger med fst vi inte träffas så ofta så vet jag fortfarande vart jag har dig och att jag hade så himla gärna hälsat på i sommar om jag inte jobbat så mycket :/

men så fort jag får tid vill jag ta en helg och komma och mysa i fagerviken och bara ha kul :) <3 och du får komma till falun och hälsa på näääär du vill! visserligen en liten längre bit att åka, men det är det värt! vi har så fin lägenhet och området är som en dröm! :)

älskar dig och saknar dig enormt kära kusin <3

2010-07-22 @ 20:54:16
URL: http://justcatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0