kortslutning?

Man börjar ju fundera, för jag satt tidigare vid tvn och tänkte på vad jag skulle skriva om min dag här på bloggen. Och det lät ju fint i huvudet men nu som vanligt när jag sätter mig här framför skärmen så "poff" allt borta.
Fattar inte. Iaf kortfattat då, var i Öregrund med syrran idag men vi hade inte tur med vädret :( så våra planer gick åt helvete, men vi lyckades ha skoj iallafall :D .
-
Menar syrran började nästan med att dra till sig fåglarna bara för en tjock fiskmås satte sig och stirra på en skinkbit så kasta ju självklart hon den till den och den glupska ju i sig och helt plötsligt så har vi en massa fåglar runt om oss och en cirkulerar i luften ovanför oss xD jag skratta bara men blev lite rädd att dom skulle attackera oss och den ovan skita så vi packa ihop och drog oss lite längre bort. Med fåglarnas blickar på oss hela tiden. Och så börja ju syrran med att säga nåt med hajmat hajmat hajmat och fan vad jag skratta då för börja tänka på filmen Hitta Nemo xD
-
Men ja det var väl lite kortfattat om en incident idag haha. Men jag tänkte att jag får försöka få ihop händelserna idag imorn iställe och lägga upp bilder samtidigt.
Nu kaffe och Greys :D ja just ja kusin skulle ringa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0